Każdego miesiąca z
możliwości internetowej i telefonicznej rezerwacji wizyty u lekarza korzysta
coraz więcej osób.
Oto kilka
najważniejszych powodów, dla których lekarze korzystający z kalendarza wizyt
wspomagają się telefonem.
Mniej pacjentów
zapominających o wizycie. System powiadomień przez SMS i mail z odpowiednim
wyprzedzeniem przypomina choremu o konsultacji. Dzięki temu rozwiązaniu ryzyko
niepojawienia się pacjenta na wizycie jest znikome.
Oszczędność pieniędzy.
Prowadzenie telefonicznej recepcji daje możliwość znacznego zmniejszenia
wydatków na tradycyjną administrację.
Dzwoniąc do pacjentów
i odbierając telefon firmowy należy zachować protokół rozmowy . Przedstawić
nazwę instytucji , uzyskać potwierdzenie czy rozmawiamy z właściwą osobą,
pamiętamy o dobrych manierach i na koniec podsumowujemy rozmowę.
Sylwia Drobik, Paulina
Mintzberg-Wachowicz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz