wtorek, 21 listopada 2017

RECEPCJA



Każdego miesiąca z możliwości internetowej i telefonicznej rezerwacji wizyty u lekarza korzysta coraz więcej osób. 

Oto kilka najważniejszych powodów, dla których lekarze korzystający z kalendarza wizyt wspomagają się telefonem.

Mniej pacjentów zapominających o wizycie. System powiadomień przez SMS i mail z odpowiednim wyprzedzeniem przypomina choremu o konsultacji. Dzięki temu rozwiązaniu ryzyko niepojawienia się pacjenta na wizycie jest znikome.
Oszczędność pieniędzy. Prowadzenie telefonicznej recepcji daje możliwość znacznego zmniejszenia wydatków na tradycyjną administrację.
Dzwoniąc do pacjentów i odbierając telefon firmowy należy zachować protokół rozmowy . Przedstawić nazwę instytucji , uzyskać potwierdzenie czy rozmawiamy z właściwą osobą, pamiętamy o dobrych manierach i na koniec podsumowujemy rozmowę.



Sylwia Drobik, Paulina Mintzberg-Wachowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz