Część z pacjentów, którzy zmieniają dentystę gdyż np.
przeprowadzają się musza szukać nowego lekarza. To oznacza, że aby utrzymać
bieżące dochody praktyka musi znaleźć co najmniej równą lub większą liczbę
NOWYCH pacjentów.
Najlepiej zastosować nieustający marketing,
szczególnie skuteczny💪 w przypadku dentysty jest...wysyłanie kartek pocztowych🏞analizy efektywności
dowodzą, że 40 proc. konsumentów robi zakupy zachęcona tą właśnie formą
marketingu, zaś 56 proc. osób, twierdzi że jest to marketing budzący najwięcej
zaufania.🌇
Na przykład:
Miejscowość Apex w Północnej Karolinie
50 nowych pacjentów co miesiąc💎
Zasięg akcji wysyłkowej: gospodarstwa domowe ze średnim rocznym dochodem 75 000 dolarów
Intensywność: 6 tys. kartek pocztowych wysyłanych miesięcznie
Wynik kampanii: 50 nowych pacjentów miesięcznie💎
Wysyłanie kartek pocztowych trwało przez siedem miesięcy. Nadawano je co miesiąc do tych samych 6 000 osób. Nie przypadkiem, bowiem jeśli odbiorcy widzą stale powtarzaną akcję , to dochodzą do wniosku że mają do czynienie z odpowiedzialnym, godnym zaufania dentystą💪
Miejscowość Apex w Północnej Karolinie
50 nowych pacjentów co miesiąc💎
Zasięg akcji wysyłkowej: gospodarstwa domowe ze średnim rocznym dochodem 75 000 dolarów
Intensywność: 6 tys. kartek pocztowych wysyłanych miesięcznie
Wynik kampanii: 50 nowych pacjentów miesięcznie💎
Wysyłanie kartek pocztowych trwało przez siedem miesięcy. Nadawano je co miesiąc do tych samych 6 000 osób. Nie przypadkiem, bowiem jeśli odbiorcy widzą stale powtarzaną akcję , to dochodzą do wniosku że mają do czynienie z odpowiedzialnym, godnym zaufania dentystą💪
Sylwia Drobik, Paulina
Mintzberg-Wachowicz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz