Część z pacjentów,
którzy zmieniają dentystę gdyż np. przeprowadzają się muszą szukać nowego
lekarza. To oznacza, że aby utrzymać bieżące dochody praktyka musi znaleźć co
najmniej równą lub większą liczbę NOWYCH pacjentów.
Najlepiej zastosować
nieustający marketing, szczególnie skuteczny💪 w przypadku dentysty jest...wysyłanie kartek pocztowych🏞analizy efektywności
dowodzą, że 40 proc. konsumentów robi zakupy zachęcona tą właśnie formą
marketingu, zaś 56 proc. osób, twierdzi że jest to marketing budzący najwięcej
zaufania.🌇
Na przykład:
Miejscowość Apex w Północnej Karolinie
50 nowych pacjentów co miesiąc💎
Zasięg akcji wysyłkowej: gospodarstwa domowe ze
średnim rocznym dochodem 75 000 dolarów
Intensywność: 6 tys. kartek pocztowych wysyłanych
miesięcznie
Wynik kampanii: 50 nowych pacjentów miesięcznie💎
Wysyłanie kartek pocztowych trwało przez siedem
miesięcy. Nadawano je co miesiąc do tych samych
6 000 osób. Nie przypadkiem, bowiem jeśli odbiorcy
widzą stale powtarzaną akcję , to dochodzą do wniosku że mają do czynienie z
odpowiedzialnym, godnym zaufania dentystą💪
Sylwia
Drobik, Paulina Mintzberg-Wachowicz
super wpis
OdpowiedzUsuńMoja znajoma prowadzi gabinet stomatologiczny od niedawna i rozmawiałam z nią ostatnio o promocji jej firmy. Wspominała, że chce zlecić to zadanie agencji Nakatomi. Podobno mają duże doświadczenie w swojej branży i duże grono zadowolonych klientów.
OdpowiedzUsuń