wtorek, 5 lipca 2016

OPINIA NADESŁANA przez HIGIENISTĘ - SŁAWOMIRA PUZIO




WOW! Takie było moje pierwsze wrażenie, kiedy dowiedziałem się o ten niesamowitej paście. Blackwood - czarna wybielająca. Na początku byłem dość sceptycznie nastawiony do niej – jak czarna pasta może wybielać… A jednak może;)
Po zgłębieniu wiedzy na temat pasty Blackwood pomyślałem, czemu nie, można spróbować.
Efekt:
- kolor: kojarzy mi się z pastą do butów
- smak: delikatny, lekko miętowy
- zapach: leśny jałowiec 

 

Po pierwszym użyciu miałem wrażenie, że nigdy wcześniej nie miałem tak lśniących i wypolerowanych zębów „domowym sposobem” - taki efekt jak bym po profesjonalnej higienizacji u higienistki. Ta pasta nie dość, że „poleruje” to jeszcze wydobywa naturalną biel zębów, bez efektu sztuczności. 

Używałem wiele past, ale żadna z nich nie dawała takiego efektu odświeżenia jak BLACKWOOD. Jestem zadowolony z tej pasty i z czystym sumieniem będę polecać ją pacjentom.

Pozdrawiam
Hig.stom. Sławomir Puzio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz