Gadżety reklamowe i firmowe,
upominki świąteczne, wręczane przy okazji Bożego Narodzenia to najczęściej
kosze delikatesowe, słodycze lub dobry alkohol. W paczkach, rozsyłanych w tym
okresie znajdziemy też produkty markowe, skórzane albo biżuterię. To prezenty
bezpieczne i sprawdzone, łatwe do zdobycia. Może warto jednak wyjść poza
schemat?
Świąteczne obdarowywanie się w
biznesie to tradycja długa i bardzo sympatyczna. Zarówno uniwersalne jak i
osobiste upominki mogą i tak okazać się nietrafione
dlatego może warto postawić na oryginalność?
Ręcznie robione upominki, wykonane z dobrych jakościowo tkanin, umiejscowione w kontekście Bożego Narodzenia lub kontekście lokalnym, mogą być dobrym dodatkiem do właściwego podarunku dla pracownika, dziennikarza, niektórych klientów. Niezależnie od panującego na rynku trendu, warto pamiętać, że prezent świąteczny, upominek może na dłużej utrwalić się w pamięci osoby obdarowanej, wywołać jej dobre emocje i wyróżnić się wśród innych podobnych, otrzymywanych w tym czasie koszy podarunkowych. Może także bezpośrednio odwoływać się do dobrych emocji, związanych z Bożym Narodzenie, czasem ciepłym i rodzinnym – tym samym trafiać w punkt i realizować wszystkie cele, związane ze świątecznym obdarowywaniem.
Jakość
produktu staje się w okresie świątecznym niezwykle istotna. Ten powinien być
nie tylko użytkowy ale przede wszystkim estetyczny, posiadać delikatne i
wysmakowane akcenty, związane z firmą. Produkty
wykonane ręcznie są nieprzypadkowe, projektowane indywidualnie, mają
niepowtarzalny klimat, przez co podkreślamy nasz wyjątkowy, stosunek do osoby
obdarowanej, pokazujemy nasze zaangażowanie i wkład w wybór takiego upominku.
Nawet produkt z najwyższej półki, ekskluzywny, nie
wyklucza towarzystwie przedmiotu wykonanego ręcznie, a nawet jeszcze bardziej
zyskuje na wartości.
Sylwia Drobik, Paulina Mintzberg-Wachowicz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz