czwartek, 12 maja 2016

UWAGA! NOWOŚĆ! Już wkrótce publikować będziemy [CYKL WYWIADÓW]


Rozmawiamy, bywamy, spotykamy się ,piszemy do siebie ...wszystko po to, by dzielić się doświadczeniem, sukcesami, sposobami na trudności w naszej pasji jaką jest stomatologia.
Wywiadów udzieliło nam już kilka Osobistości. Powiem szczerze im dalej .....im głębiej....z każdym pytaniem ,z każdym nowym Lekarzem, Higienistką, Asystą, Rejestratorką -tym większy mam apetyt. Tylko dlatego, że uzyskuję potwierdzenie ,że to świetni Ludzie. Chyba ,że mam szczęście na takowych trafiać:):)
 
Przyjmują moje zaproszenie z uśmiechem i radością , z szacunkiem do zainteresowania ich Osobą/Kliniką, do naszej dociekliwości. A nawet z dawką humoru i olbrzymim dystansem do samych siebie. Ni krzty bufonerii. Aż z każdym wywiadem pragnie się więcej by poznawać tych Wspaniałych Ludzi.

Jeśli w ten sposób nadal chcecie mnie uszczęśliwiać poznawaniem Was - śmiało:) To dla mnie zaszczyt. Albo sami się do Was zgłosimy albo możecie nas uprzedzić i zaprosić do podobnej rozmowy.
Tymczasem śledźcie nas bo już wkrótce doskonałe Osobistości na łamach naszego fanpage'a w wywiadach z czego jesteśmy DUMNI.
Sylwia Drobik, Paulina Mintzberg-Wachowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz