wtorek, 13 października 2015

BLEACHOREKSJA - uzależnienie się od wybielania zębów

Co i raz mamy w gabinetach do czynienia z pacjentami, którzy nie poprzestają na profesjonalnej procedurze realizowanej w gabinecie stomatologicznym. Osoby zafiksowane na śnieżnobiałych zębach, poddają się ponadnormatywnym sesjom z udziałem preparatów do samodzielnego wybielania zębów. 



Nie trzeba długo czekać na negatywne konsekwencje takiego postępowania. Zwracamy uwagę na jeszcze jeden problem. Przybywa purystów w zakresie jak najczęstszego mycia zębów. Takie postępowanie przynieść może skutek odwrotny w stosunku do pożądanego. Pasta im bardziej ścierna i szczoteczka do zębów ścierają szkliwo, prowadząc do mikrouszkodzeń. 

Dlatego zamiast szczotkować zęby po każdym posiłku, lepiej je wypłukać płukanką bezalkoholową i użyć nitki dentystycznej. Stosowanie pasty dwa do trzech razy dziennie w zupełności wystarczy.

Sylwia Drobik, Paulina Mintzberg-Wachowicz
 

4 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o takim uzależnieniu więc również ciężko jest mi cokolwiek na jego temat powiedzieć. Jeśli chodzi natomiast to mnie to bardzo chwalę sobie wizyty u psychologa https://psycholog-ms.pl/ gdzie ja nigdy nie pozostałam bez odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń